Blogowy niezbędnik

Walcząc z chaosem informacji, nadmiarem bodźców i oczopląsem kolorystycznym, tworzę miejsce w Internecie, które jest zdecydowanie takie jak lubię: proste, ładne i zdecydowanie po polsku. Zapraszam na dobry marketing.

Czy kiedykolwiek zaczynając projekt wpadałeś w pułapkę tzw. pustej kartki?  Na myśl o tworzeniu www dostajesz gęsiej skórki… A czas jaki poświęciłeś na wymyślanie logo nowego projektu zapełniał Tobie dnie, a nawet tygodnie? Rozmawiając z grafikiem czy agencją czujesz się jak na innej planecie? A do tego ciągła presja, życie w niedoczasie, ogrom nowych pomysłów, na które brakuje już czasu? Nadszedł czas na wartościowe treści i dobry marketing.

Witaj w świecie marketingu!

Może nie jest to dobra reklama dla osób chcących iść w tym kierunku, ale niestety mimo wielu blasków, adrenaliny i kreatywnych projektów jest często tzw. bieżączka i multum pytań na które musisz znaleźć odpowiedzi albo płyniesz. Owszem najcześciej dopłyniesz do brzegu, ale ile fal musisz pokonać po drodze, wie każdy kto pracował w tej branży 🙂

Dlatego na blogu “Marketing po polsku” znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania osób pracujących w marketingu, mających własne biznesy, rozpoczynających nowy projekt. Naprawdę wierzę w DOBRY MARKETING i o tym jak chciałabym pisać o tym jak go tworzyć. Czym jest dla mnie dobry marketing, przeczytasz w jednym z moich wpisów.  A to wszystko między pieluchami, ząbkowaniem i pierwszymi kroczkami.  Teraz konkrety – czyli to co tygryski lubią najbardziej.

Dlaczego warto czytać ten blog i tworzyć dobry marketing?

  1. Pracujesz w marketingu i chcesz:
    – być częścią dyskusji o polskim biznesie
    – znaleźć inspirację
    – poznać realne rozwiązania problemów
    – podpatrzeć co robią inni
    – pochwalić się swoim marketingowym projektem
    – brakuje Tobie targów, spotkań z klientami
    – poznać innych ludzi z branży
    – wiedzieć gdzie znaleźć dobrych podwykonawców
    – jak nie dać się oszukać agencjom
    a może po prostu chcesz poczytać, zrelaksować się, a przy okazji czegoś dowiedzieć 🙂

2. Prowadzisz własny biznes/ projekt/ bloga i chcesz?
– wiedzieć od czego zacząć
– działasz od jakiegoś czasu, ale chcesz udoskonalić swoje działania
–  wiedzieć jak tworzyć wartościowe treści
– które media społecznoście są dla Ciebie potrzebne
– wiedzieć jak współpracować z grafikiem, programistą, informatykiem
– poznać o co chodzi z SEO
– jakie podstawowe działania musisz wdrożyć, aby się pokazać
– i wiele, wiele innych

A może:
– Nie prowadzisz biznesu, nie pracujesz w marketingu, ale interesuje Ciebie ta tematyka
– Masz pewien pomysł i nie wiesz jak go ugryźć
– Trafiłeś tutaj przypadkiem, ale zostajesz na dłużej
– Jesteś mamą, ojcem, babcią, dziadkiem, ciocią, wujkiem i łączysz opiekę nad dzieckiem z pracą?

Polubimy się jeśli doceniasz wartościowe treści, ważniejsza jest dla Ciebie jakość, a nie ilość. Chcesz prowadzić swoje działania marketingowe w sposób etyczny, zrozumiały i skuteczny. Żyjesz w zgodzie ze sobą, środowiskiem i najbliższymi. W Twoim sercu bije patriotyzm gospodarczy i wspierasz polskie marki. Lubisz kreatywne projekty i nudne “bieżączki” dnia codziennego! Zapraszam 🙂

Co znajdziesz w “Marketingu po polsku”?

 

Na blogu znajdziesz cykl artykułów na start każdego nowego projektu, biznesu, bloga czy fundacji. O koncepcji, strategii i o tym dlaczego strona www nie jest najważniejsza oraz jak dogadać się z grafikiem. Co uwzględnić na stronie www i o co pytać, abyś nie czuł się oszukany! O co tak naprawdę chodzi z SEO i jakie są podstawy UX, które warto znać.  Jakie media społecznościowe lubię i cenię? Na te i wiele innych pytań postaram się znaleźć odpowiedzi we wpisach.

Marketing przez lata poznawałam od strony klienta (marketing w firmie), więc tematy w stylu agencja czy freelancer, organizacja targów, przyjęcia dla klientów i relacje między działem sprzedaży a marketingiem, nie są mi obce. Do tego dorzucam cykliczne tematy jak święta, prezenty, wysyłki czy mailingi. Chciałabym się skupić na komunikacji w zespole i klientem. Kto nie zna uczucia bycia między młotem a kowadłem, niech pierwszy rzuci kamieniem! I oczywiście artykuł, który musiał powstać – czym Ty się w ogóle zajmujesz? 😀

Im dalej w las, tym zdecydowanie więcej drzew! Dobry marketing – nadchodzę!

Nie byłabym sobą, jeżeli pominęłabym cykl felietonów “na lekko” 🙂 Smaczki z branży marketingowej, ciekawa książki, seriale, polecenia czy inspiracje. A to wszystko otoczone matczyną miłością (mama w marketingu)! W artykule “O Mnie” oraz “Macierzyństwo i marketing. Dlaczego?” wspominałam, jak bardzo bycie mamą wpłynęło na powstanie tego miejsca, ale również opisuje moje wewnętrzne motywacje. Możecie przeczytać również, że cenię zielony marketing, polskie produkty i kreatywne pomysły – zdecydowanie takich treści nie zabraknie! Papier ekologiczny? Zero waste w biznesie? A może wspólne sprzątanie lasu?

Co zabrać ze sobą na targi, jak ważna może być szklanka wody podczas spotkania autorskiego, co mają wspólnego food trucki z czytelnictwem i dlaczego przedłużacz uratował nie jedno życie – będzie można przeczytać w cyklu – organizacja wydarzeń. Cały czas jestem zdania, że za mało mówimy o tym co dobre, co komu się udało i w jaki sposób do tego doszedł. Dlatego, jeżeli robisz ciekawe rzeczy – napisz! 

Razem pokażemy światu, że robisz dobre projekty!

Cykl promujący ciekawe projekty marketingowe i komunikacyjne pt. “Robię dobre rzeczy” jest moim ulubionym! Chciałabym nie tylko opowiadać o projektach, polskich firmach, marketingowych sukcesach, ale również o ludziach którzy je tworzą. Najcześciej pracując nad blaskiem własnych marek, prawdziwi pasjonaci zostają w cieniu prowadzonych projektów! Niestety i chciałabym to zmienić.

A Ty jakie dobre projekty tworzysz?

Natalia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na przetwarzanie ciasteczek Cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close